Sunday 2 December 2012

DECEMBER!



Assalamualaikum. Salam sejahtera. Sudah siap renovated blog ni. eceh macam rumah pulak nak renovate² bagai. *Dush*

Hello December ! sudah tiga hari dah masuk bulan December. Eh , kenapa bulan December ? Bulan lain tak pulak nak updated. Nak tahu kenapa ? sebab..... Bulan December, bulan yang paling mendebarkan pada tahun ini , jeng jeng jeng. Result pmr akan keluar pada bulan ni!!! Macam tak percaya cepatnya masa berlalu. Tapi ramai tak tahu bila tarikh rasmi keputusan PMR 2012 akan keluar. Ada orang bagitahu 22 Dis, tapi ada orang lain pulak bagitahu 24 Dis. haiyo, pening pening leh. It's okay, just wait & see. 




Huwaaaa. BERDEBAR BERDEBAR menanti result pmr. Serious berdebar. Agak agak dapat berapa A. Haish, tak boleh nak agak. Ya Allah, gementarnya. Ya, perasaan sebegini mungkin juga dirasai oleh sahabat sahabat fillahku yang tengah menanti dan menghitung hari result pmr akan keluar. Tapi kita kena kuat dan jangan terlampau confident. Ya Allah, bagaimanakah perasaan ku selepas dapat result nanti. Sedih atau gembira ?   
                              

Hanya mampu BERDOA dan bertawakal menanti keputusan pada Allah yang maha Esa. sometimes, one prayer can change everything. InsyaAllah. Ya, banyakkan berdoa. Berdoalah , masih belum terlambat.
         
           YA ALLAH BERIKANLAH KEJAYAAN YANG CEMERLANG KEPADAKU DAN KEPADA SEMUA SAHABAT SAHABAT FILLAHKU YANG MENDUDUKI PEPERIKSAAN PMR 2012, KAU KURNIAKANLAH KEJAYAAN YANG CEMERLANG KEPADA KAMI DENGAN MEMPEROLEH KEJAYAAN SEMUA A DALAM SEMUA MATA PELAJARAN YANG KAMI AMBIL     

           YA ALLAH , KAMI MEMOHON KEJAYAAN DALAM SETIAP KETENTUAN TEMPAT PARA  SYUHADA' DAN KEHIDUPAN ORANG ORANG BAHAGIA SERTA KEMENANGAN MENGATASI MUSUH.     
                                                       AMIN.

Mudah mudahan keputusan PMR saya dan sahabat sahabat fillahku cemerlang dan dapat membahagiakan hati kedua ibu bapa kami. Kepadamu aku bermohon dan berserah Ya Allah. Makbulkanlah doa ku dan sahabat sahabatku Ya Allah. 

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment